Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

20 d’octubre del 2022

Més poesia sisplau 11/10/2022

Avui a les 20h a la biblioteca Torras i Bages, i dins del festival de poesia de Vilafranca del Penedès La vila en vers, la quarta sessió a càrrec de l’Àngels Marzo i el Jaume Pont.

Anem necessitats de poesia, segurament, de la bona. Perquè la vida, sense música ni poesia, només seria soroll.

A tall d’exemple, no són genials aquest parell de versos de Bartomeu Rosselló Pòrcel?

Tota la meva vida es lliga a tu,

com en la nit les flames a la fosca.

O aquest tema de Rimbaud / Josep Palau i Fabre, l’aventura, cantat per Ramon Muntaner  https://www.youtube.com/watch?v=J5qxdSjAIic


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada