Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

20 d’octubre del 2022

Auxiliar d’hortolà 19/9/2022

L'últim adéu a la reina Elisabet II (ja era hora!) gairebé ha eclipsat la meva incorporació a l'staff tècnic (en condició d'hortolà auxiliar) de l'hort de cal Ton Xacó. Començo a treballar en qualitat d’auxiliar de l’hortolà titular, el Tomàs. Espero que sigui l’inici d'una llarga etapa.

Una hora i mitja netejant d’herbes un tros d’hort amb l’aixada, la forca i el carretó. El pas previ a la llaura i l’adob. Durant el proper any aniré aprenent l’ofici, que és el que em ve de gust. La pagesia catalana té la continuïtat assegurada! La terra pel qui la treballa!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada