Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

12 de juny del 2024

Guillermotta. Festival EVA

El diumenge 9, a sant Pere Molanta, a 2/4 de 8 de la tarda-vespre, “Guillermotta”. Un concert íntim de la Guillermina Motta amb peces interpretades per un alter ego molt particular, anomenat Guillermotta, encarnat per Jordi Vidal i acompanyat per Jordi Cornudella al piano. Sensibilitat, ironia, compromís, poesia… en definitiva, bones cançons en bona companyia.
Temes de poetes catalans de totes les èpoques, o l'estil més frívol, acostant-se al cabaret, com el “Remena, nena”. 90 minuts de bona música, sens dubte!
Retirada del món de l’espectacle el 2002, ja pot estar ben tranquil·la la Giuillermina que la continuïtat està assegurada.I, cosa curiosa, em va passar el mateix que amb el Manu Guix i els seus 11 Llachs, la versió caribenya dels èxits dels Beatles o el tema Roses de Mishima. Les versions són tan bones com les cançons originals, i això té molt de mèrit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari si ho consieres oportú