Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

10 de juny del 2024

Un Roc a la faixa

Tenir un roc a la faixa, per definició, és tenir diners estalviats, tenir una cosa, una idea, etc. guardada per a quan faci falta.
A casa, aquesta matinada, ha nascut el Roc, el fill de la Hellen i el Jofre. Ha estat un part llarg i esgotador però de ben segur que ha valgut la pena.
Una criatura acabada de néixer sempre és un goig, una alegria immensa. M’atreviria a dir que res no és equiparable a un nounat.
El Roc farà saltar totes les rutines i passarà a ocupar la part central de les nostres vides, si més no durant una temporada. Serà el pol d’atracció, el centre de tot plegat.
Ara tots plegats, tota la família, tenim un capital immens, un patrimoni fantàstic, un Roc a la faixa. L’enhorabona als pares i a tota la resta de la tropa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari si ho consieres oportú