Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

29 d’abril del 2024

Vilapensa’24. FiloSOFAr al sofà

Faig arribar els meus comentaris a l’organització del Vilapensa’24. Està bé dir la teva, opinar sobre tot el que està al teu abast. Els copio a continuació.
Bé el Vicent Partal -solvència contrastada la seva pissarreta- i del tot absent la Isabel Galí.
Els biaixos cognitius i l'alteritat des del pensament i l'acció feministes, excessivament academicistes i sense grapa.
Correcte Els altres premoderns.
Encertada la tria teatral de Voltaire /Rousseau. No la vam anar a veure perquè ja l'havíem vist a la Villarroel.
Fantàstica la taula rodona Entre Guifré i Cervantes.
Haguessin pogut tenir cabuda dins l'edició d'aquest any Jean Paul Sartre (Huis clos: L'enfer, c'est les autres) i també alguna referència a la dissonància cognitiva.
De la resta de continguts no puc dir res perquè no els vaig disfrutar.
La retransmissió per PTV és una molt bona pensada.
Bona feina i endavant amb el Vilapensa'25!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada