Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

4 d’octubre del 2023

Retornar els llibres

L’apunt del dia al meu blog havia pensat que tractés el tema de l’Sputnik, coincidint amb el 66 aniversari del seu enlairament. A les 9h he rebut una trucada de la Montse, que fa temps que no ens veiem, i això m’ha fet canviar el tema.
La Montse vindrà a Vila i aprofitarà per tornar-me un llibre de Miquel Martí i Pol que se suposa que jo li devia deixar deu fer uns 40 anys que és quan ens vam conèixer fent de mestres al Baix Penedès. Aquesta tarda aprofitarem per posar-nos al dia.
Bona gent la Montse, i no ho dic només pe fet de retornar un llibre, que també. Bona mestra, bona actriu, bona mare, bona amiga… bona persona en definitiva.
“Montses” és un escrit de la Maria Mercè Roca, del 23.02.2012, que li escau perfectament a la Montse i que ve a dir el següent:
Un/una Montse és una persona que estima el que fa, que fa més del que se li demana.L’enllaço per si algú el vol llegir sencer. De veritat que val la pena. Montses

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada