Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

4 de desembre del 2022

Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries, 30 anys

El 9/2/2003 a les set del vespre, al Palau de la Música Catalana Quico el Cèlio, el Noi i el Mut de Ferreries (acompanyats de Jaume Matamoros i el senyor Bertomeu) van pujar a l’escenari per repassar les cançons que més han popularitzat durant els seus deu anys d’història. Van celebrar els deu anys de la banda al Palau de la Música, gairebé en família. Dos terços del públic eren gent de lo delta. Ben arriats i cofois no podien amagar la joia de conquerir el Palau. Jo també hi era i ho recordo amb tendresa i simpatia. Un concert memorable, equiparable al de George Moustaki a les acaballes dels 80.
Ara celebren els 30 anys. Llarga vida i bona feina, que sempre és un goig escoltar-vos! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada