Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

15 de desembre del 2023

Pintades

Uns amics estan indignats -i amb raó- per una pintada, l'última, que algun eixelebrat ha perpetrat a la paret de casa seva, acabada de pintar de fa poc.
Ens ho fan saber a través del grup de whatsapp que compartim: “Ens alegra molt que el civisme i el respecte per la propietat dels altres es demostra tan clarament en aquest poble...”
La pintada en qüestió anuncia una convocatòria pel 13/12/2023 i per tant no té una perspectiva de futur, porta incorporada la data de caducitat, si bé romandrà fins a l’eternitat a no ser que els amos de la casa es decideixen a fer net. Em temo que aquest bocí de paret està molt cobejat.
La causa de la pintada pot ser molt justa, no ho nego, però embrutar les parets d’altri no és de rebut. Ja sabem que totes les bones causes tenen els seus canalles -amb perdó si m’he passat de frenada-.
No m’agraden les pintades. Majoritàriament no tenen cap mena de gràcia ni de sentit i l’únic que fan és embrutar, empastifar encara més una superfície molts cops ja bruta. Altra cosa són els grafits de qualitat. Aquests sí que haurien de tenir l’oportunitat de disposar d’uns espais públics, per no haver d’anar a Penelles, a l’abast de tothom, allò que s’anomena street art.
Doncs sí, les pintades a la cassola!
PD La policia municipal està interrogant un sospitós, vilafranquí de tota la vida amb un nas prominent, en BSJ, de 61 anys acabats de fer no fa ni 24h, que es mou en l’entorn d’amistats dels propietaris de la paret empastifada. Se’n desconeixen els motius de la bretolada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada