Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

25 de maig del 2023

Acte d'Homenatge Jubilats durant l'any 2022

Rebo un correu de la meva exquefa del Departament d’Educació. M’inviten a l’acte d'Homenatge Jubilats durant l'any 2022, que aquest any es farà el 25 de maig en un institut de l’Hospitalet. Les persones interessades cal que omplin un qüestionari. Aquest cop no es podrà fer broma amb aquell acudit recurrent que venia a dir que la màfia, a diferència del Departament d'Educació, sí que està organitzada.
No tinc per costum participar en aquest tipus de celebracions i no faré avui una excepció. Amb prou feines vaig organitzar la celebració de la meva pròpia jubilació en una trobada de petit format i de proximitat -a 100 metres de la feina-, amb molt de gust això sí!
Estic feliçment jubilat des de l’1 de setembre de 2022. He canviat de rutines i disposo d’un munt d’hores al dia per a fer el que em dona la gana… i encara em falten hores segons com! Porto un tros d’hort; llegeixo i escric a diari una bona estona; dono un cop de mà en alguna activitat de potenciació de l’ús social del català; col·laboro amb el Banc d’aliments… i bado quan em ve de gust. 
El Roderic es jubila 31/8/2022 https://www.youtube.com/watch?v=tC2lKC_bzrc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada