Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

20 de novembre del 2022

Món Sant Benet | Experiència gastronòmica L’O

Després d’una dècada llarga torno, gràcies a un regal de jubilació dels companys de la feina, a gaudir d’una experiència gastronòmica al restaurant l’Ó de Món Sant Benet, que gaudeix d’una estrella Michelin.
Sempre està bé entaular-se en un restaurant d’aquest tipus i assaborir les menges exquisides que tens a l’abast en un menú de degustació. Tinc la sensació, però, que la meva percepció ja no és la mateixa que tens enrere. Aquella tirallonga de plats massa elaborats -la cuina desestructura o deconstruïda que diuen ara- en els quals res no és el que sembla ara em cansen, cosa que no em passava anys enrere. Advoco per una cuina més simple, ni tan elaborada ni tan sofisticada. Més estructurada i convencional, sense que arribi a ser la cuina de batalla casolana. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada