Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

6 de novembre del 2022

ARA. Especial d'artista. Eugènia Balcells

Des del primer dia que sóc suscriptor fidel del diari ARA. En format paper els caps de setmana i en digital la resta dels dies. Les edicions amb suplements dels caps de setmana, fantàstiques. I els especials com el d’avui, una meravella, un regal preuat Ja n’hi ha hagut d’altres amb la col·laboració de Miquel Barceló, Perejaume, Jaume Plensa, Ferran Adrià i d’altres.
La col·laboració entre el periodisme i la creació artística no té límits i sempre és enriquidora. L'Eugènia Balcells ha estat una descoberta per part meva. Per poc que pugui miraré de no perdre’m l’exposició Eugènia Balcells, ella, una i altra vegada, fins el 22/1/2023 a Can Framis (BCN).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada