Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

7 de març del 2023

Ball de comiat

M’emociona la trista notícia. L'emotiu ball de comiat en el funeral de la professora assassinada per un alumne a França. Van fer sonar una cançó de Nat King Cole i els companys de la professora, que era molt aficionada a ballar, van recordar-la ballant
Des de la desconeixença però amb una sentida emoció. No se m’acut millor comiat!
El funeral d'Agnès Lassalle, la professora de 53 anys morta per un alumne a Sant Joan Lohitzune, al país basc francès, va ser molt emotiu i amb un homenatge poc habitual: el ball del company i els seus amics.
Va ser divendres a Biarritz: quan van sortir de l'església i abans de carregar el fèretre al cotxe fúnebre, van posar la versió francesa de la cançó "Love" de Nat King Cole.
Llavors el vidu, Stéphane Voirin, va començar a ballar sol i els companys i amics de la professora, que era molt aficionada a la dansa, s'hi van afegir per parelles:https://ja.cat/ballar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada