Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

8 d’octubre del 2024

Pensar

George Steiner manté que potser en la nostra breu història evolutiva encara no hem après a pensar. En Joan Fuster, més irònic, també diu la seva: tot pensament és un mal pensament.
A BCN, del 8 al 13 d’octubre, tindrà lloc la Biennal de pensament, l’endemà de tot
A Vilafranca del Penedès ben aviat es portarà a terme el Vilapensa, el festival del pensament.
Jo de vegades parlo de pensar cap endins, que no és el mateix que pensar cap enfora. 
Ara estic llegint Per què pensar? Justet justet, amb aportacions de mitja dotzena de pensadors del país.
Pensem-hi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari si ho consieres oportú