Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

29 de març del 2024

Gerard Soler: el sacerdot 'youtuber' de Lleida

Hi continua havent eucaristies telemàtiques després del Covid? La resposta és que sí, i amb moltíssim èxit. Així ho demostra el pare Gerard Soler, rector de l'església de Santa Maria de Gardeny, que cada dia retransmet la missa a YouTube i ja compta amb més d'un milió de subscriptors.
El projecte va néixer el 2001, i, tal com ha explicat Soler a la televisió pública catalana que “no coneixia el món de les xarxes socials”, però reconeix que, gràcies a elles, “ara les misses arriben a més gent”.
“Em sorprèn com la paraula de Déu pronunciada a una petita església d'un barri de Lleida pot arribar a Mèxic o als Estats Units. I a més, estem fent promoció del català, perquè la meitat de les misses de la setmana les fem en català”, ha asseverat Soler a la televisió.
Aquests dies se li gira feina. És temporada alta, malgrat molts som els que pensem que hem perdut l'oremus. https://www.youtube.com/live/X0Ot94GsLEc?si=oAZVsNUNuJIjvIa3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada