Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

6 de novembre del 2023

Collita hortolana

Torno a l’hort de cal Ton Xacó. Fa dies que no m'hi acosto i no val a badar. Arrencar les males herbes, regar, collir el poc que queda (albergínies, pebrots i escaroles), encalçar els calçots. Avui he plantat una dotzena d’enciams i una trentena de cebes.
Les bledes i els espinacs van creixent i els calçots despunten. Què més es pot demanar a la mare terra?
També he tingut uns moments per parlar amb les plantes, només faltaria! Tot plegat una hora i mitja del matí de dilluns, amb una bonança que enamora, sense un bri d’aire i amb un cel espaterrant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada