Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

13 de febrer del 2024

Dia mundial de la ràdio

Avui, dia mundial de la ràdio. Cada dia és el dia de la ràdio, trobo jo. Ens acompanya de matí a vespre, ja sigui en directe o en podcast. 
Vaig començar a escoltar la ràdio a diari i de manera sistemàtica el 1980, a Madrid, fent el servei militar. Les llargues hores de treball cosint a màquina es veien acolorides per la companyia de la ràdio. A partir de llavors ja vaig incorporar aquest hàbit al meu dia a dia.Vaig col·laborar i fins i tot codirigir Ràdio Montblanc (1984-1989); vaig fer programes a Ràdio Vilafranca del 1990 al 1992; vam posar en marxa l’emissora escolar Ràdio Ràpia a l’escola Sant Domènec de la Ràpita. 
I fins i tot durant uns mesos (de febrer a juny de 2003) vaig treballar en un projecte per tal de fer ràdio a les escoles i instituts. http://www.xtec.cat/~rvillalb/radioweb/ 
Llarga vida a la ràdio!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada