Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

7 de juliol del 2023

El comiat de Laura Rosel: "Gràcies i fins aviat"

Avui acaba la temporada del Matí de Catalunya Ràdio. L'etapa de l'equip de la Laura Rosel, després de 3 temporades en escena. No en sé els detalls però em temo que ha estat un final inesperat i de no fàcil justificació. 
Escolto a diari el programa i, excepte un parell o tres de dives vintage tronades la resta de col·laboradors els considero bons. Un bon equip i una bona cap de colla. Els trobarem a faltar, a l'espera de com anirà el recanvi -ai las!-.
Tot el programa d'avui és un llarg comiat, sentit i emotiu. Salut i feina a tota la tropa del Matí!
Laura Rosel s'acomiada d'"El matí de Catalunya Ràdio" després de tres temporades al capdavant del programa. Paraules d'agraïment per a l'equip i per a tota l'audiència. Rosel acaba així: "Gràcies i fins aviat". https://www.ccma.cat/catradio/alacarta/el-mati-de-catalunya-radio/el-comiat-de-laura-rosel-gracies-i-fins-aviat/audio/1177683/ 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada