Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

1 de setembre del 2023

1 de setembre, sant Tornem-hi. Va d’abraçades i de petons de cortesia

Avui fa tot just un any que estic jubilat. Com passa el temps! Ja he desitjat un bon curs a la tropa que encara roman a peu de trinxera, a peu d’obra. Els he dit, com cada any, que vinga, que el curs ja s’acaba! (Val més prendre-s´ho bé que malament ja hi va).
El dia 1 era dia d’abraçades i de petons de cortesia. Per sort la pandèmia es va endur els petons de cortesia, totalment estèrils i gratuïts al meu entendre, millor les encaixades o un somriure amable.
Benvingudes les abraçades, el baròmetre d’allò que moltes vegades no gosem dir-nos. Cada abraçada té la seva història, un passat ni que sigui immediat.
Com diu la Mònica Planas (ARA 25/9/2016) mai no entendré els que regalen abraçades pel carrer o els gurus que organitzen cimeres col·lectives per abraçar-se. Si no hi ha història, no hi ha abraçada que valgui. Una abraçada immensa a qui correspongui!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada