Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

10 de febrer del 2023

Subscriu-te. Consum cultural

A fi d’any vaig decidir les subscripcions del 2023. No s’hi pot arribar a tot arreu i calia triar i descartar. Sóc fidel al diari ARA des dels seus inicis -els caps de setmana en format paper- i al VILAWEB. Els digitals de cultura CATORZE i NÚVOL també han estat els escollits. I, a través de l’hereu de casa, estems subscrits a la DIRECTA, que aporta la quota alternativa si no antisistèmica.
Penso que és una bona tria i que també és una manera de col·laborar econòmicament amb la gent que, amb empenta, audàcia i molts maldecaps, tira endavant projectes periodístics i culturals d'envergadura i tremp en català. Són una finestra oberta al món en la meva llengua, amb una mirada pròxima i desacomplexada. Llarga vida a tots ells i a la resta, que n’hi ha més per sort.
PD El 20/2/2023 rm dono d’alta com a soci d’Ômnium. I fins aquí hem arribat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada