Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

7 de febrer del 2023

Raimon - Al vent 60 anys

A Catalunya Ràdio entrevisten Raimon amb motiu dels 60 anys de la publicació de “Al vent”. Sempre fa de bon sentir el Raimon. A les festes de Treball dels anys 80, a Montjuïc, era un dels cantants habituals. El darrer cop que el vaig veure en directe, a Vilafranca, ara fa 6 o 7 anys, poc abans del seu retir. Tan essencial i íntegre com sempre, de negre i vermell com de costum. Totalment d’acord amb el titular d’una entrevista recent: “Ens hem adaptat al confort. Si tens alguna cosa no la vols perdre”.
Ens caldrien uns quants Raimons i no tants xarlatans papanates ni tants intrusos en tots els àmbits de la vida. Començant pels artistes i acabant per la classe política i administrativa.
Bon vent i barca nova!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada