Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

9 de maig del 2013

Per sempre (o no)

TV3 va estrenar ahir una nova sèrie documental "Per sempre (o no)" que tracta sobre l'amor, la parella i la família en els últims anys. Feta pel mateix equip de Mestres.

Els canvis en la parella i en la família han estat tan grans que han transformat dia a dia la nostra societat i han modificat substancialment la vida de la gent.

Una fórmula que funciona, que connecta amb la gent i que fa de bon veure. Próxima i vital.

Fent un gir de 180º se'm fa inevitable parlar de la situació política del país. La metàfora de la dona maltractada i el marit que practica la violència masclista és la més ajustada al panorama polític actual en les relacions Catalunya -Espanya.

Aquests canvis en la parella i la família que hem viscut els darrers anys es faran inevitables en la nostra dinàmica política, per més que l'aparell de l'estat espanyol hagi posat en marxa tota la seva maquinària en contra.

Aquesta és la meva esperança.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada