Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

13 d’agost del 2014

Pedalar i pregar... tot fent la ruta del Cister (I)

Doncs sí, pel que sembla, la bicicleta és una altra màquina de Da Vinci. Va ser el primer a dibuixar una bicicleta autèntica, i això dóna galons. De res no serveix que egipcis, xinesos i indis fessin experiments semblants. Molt interessant l'article d'Andreu Mas de setembre de 2013.

Ara que estem a punt d'iniciar la ruta del Cister, des de Vilafranca del Penedès, és un tema recurrent. Santes Creus, Poblet i Vallbona de les Monges ja ens esperen. Pedalarem i pregarem com Déu mana... i molt em temo que suarem la cansalada.

Abans d'ahir dilluns ja vam fer l'assaig general: Vilafranca del Penedès - puig de l'àliga - pantà del Foix - Vilafranca del Penedès. Una matada amb una xafogor bestial i quatre punxades.

Que tinguem un bon viatge. Que comenci bé... i acabi encara millor.  
La setmana que ve en parlarem.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada