Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

2 de març del 2015

AB-

Des de fa una pila d'anys que sóc donant de sang. Gairebé mitja vida.  I ho dic amb plena satisfacció, naturalment.  #JoDono 

Avui a cal Figuerot han muntat una marató de donació de sang amb un lema ben nostrat: Dóna sang a Vilafranca, és capital.
Aquest any capitalegem. Som Capital de la Cultura Catalana i això imprimeix caràcter. Hi ha programats 163 activitats de tot tipus... i no entro en més consideracions.

El tema que m'interessa ara és un altre. Per primer cop el nostre hereu, el Miquel, ara ja major d'edat, ha estat donant. I això m'ha satisfet una barbaritat. Com a pare i com a ciutadà. El seu grup sanguini és AB- que es veu que és poc habitual i molt preuat.

Estirats cara a cara a pocs metres l'un de l'altre, amb una agulla que anava fent la seva feina recaptatòria clavada als braços respectius,  he sentit una sensació ben agradable. M'he sentit orgullós del meu fill i he pensat, tot mirant-lo en silenci i contemplant alhora les fotografies gegants del P8, el 2d8, el 2d9 i el 3d10 amb folre i manilles, que sí que hi ha un pam de net i que cal ser prudents però també decididament optimistes. O no? 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada