Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

28 de febrer del 2015

Un batibull d'esquerres

De la mà de l'Andreu Mayayo em vaig introduir el 1974 a les Joventuts Comunistes de Catalunya, a Montblanc. Tota una experiència i un aprenentatge polític i de vida associativa i partidària. El salt de les JCC al PSUC va ser ben fàcil. En plena clandestinitat, amb el valor afegit que això comportava.

Amb ell també vaig participar en la configuració de les candidatures a l'ajuntament de Montblanc de les primeres eleccions municipals.
Al cap d'un anys l'Andreu va ser alcalde de Montblanc (1991-93 i 1995-99). D'alguna manera, des de la distància, però també hi vaig participar i compartir la joia i l'alegria desbordant que això va comportar.

Casar-se a la sala de plens de  l'Ajuntament de Montblanc, el 1992, en un cerimònia civil presidida per l'Andreu, també va ser una experiència inoblidable.

Ara, al cap d'uns anys, m'embolico en un altre projecte polític. Un batibull d'esquerres. Un experiment sociològic m'atreviria a dir: Vilafranca en comú

Us animo a conèixer aquest projecte. Demà dia 1 de març,  la jornada de votació oberta pot ser un bona bona oportunitat. De 10 a 6 de la tarda, a la plaça de la Vila.

Cal conèixer el que és realment important de tot allò que ens envolta. Ni que sigui des de la discrepància... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada