Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

16 de juliol del 2014

Plegar

Plegar és "interrompre una feina per reprendre-la més tard". Una paraula ben nostrada, diria que de difícil traducció.

Ara fa tot just unes poques hores que he PLEGAT.  Començo les vacances! 
No com d'altres que "van plegant de tot per no perjudicar en res". 
Ai las, com ens hem de veure !

Serà cert allò que a les coses i als llocs no s'hi pot tornar ni tornant-hi?

En qualsevol cas, les vacances haurien de ser sinònim d'aventura, de trencament de rutines... de mandra.

Un poema de gamma extra -l'aventura- d'un poeta major, Artur Rimbaud. 
Traduït per Josep Palau i Fabre. 
Sempre m'ha captivat. Cantat per Ramon Muntaner ara ja fa una pila d'anys. 
Realment vertiginós !



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada