Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

3 d’octubre del 2024

Mesurar el temps - Paraules d’amor

Quan el 2021 al Festival de Venècia Roberto Benigni va rebre el Lleó d'Or per la seva trajectòria, va dedicar tot el discurs a la seva parella, l'actriu Nicoletta Braschi, amb qui ha fet pel·lícules com La vida és bella, Pinotxo, Sota el pes de la llei, El tigre i la neu, entre tantes d'altres.
«Només conec una forma de mesurar el temps: amb tu i sense tu» «Si hi ha hagut alguna cosa bella i bona a la meva vida, sempre ha estat travessada per la teva llum».
L’agraïment de Patrick Radden Keefe, autor del llibre No diguis res (Periscopi, 2020), una història real de violència i memòria a Irlanda del Nord, també és memorable: “El meu agraïment més profund a la Justyna, preciosa i intel·ligent. Fa vint anys que ens vam conèixer, però no passa un sol dia sense que recordi la sort que tinc de compartir la meva vida amb ella”.
Amén

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari si ho consieres oportú