Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

6 de juny del 2019

Valor... Se le supone

75 anys de la batalla final diuen els titulars. Retrobament aliat en la commemoració del desembarcament de Normandia, que va marcar el final de la Segona Guerra Mundial. D-Day75 Els 20 minuts inicials de Salvad al soldado Ryan, demolidors.
En paral·lel, detenen el policia de l'escola de Parkland perquè es va amagar durant el tiroteig. Afronta fins a cent anys de presó per no actuar en la matança de 17 persones. El covard americà diuen també els titulars. Com ens hem de veure!
A títol personal m'abstindré de manifestar-me al respecte. A la meva cartilla militar queda del tot clar: valor... se le supone.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada