Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

19 de juliol del 2015

Lectures d'estiu

Estic tècnicament de vacances. Ai les vacances ! 
Les vacances, aquest període de suspensió de la realitat, semblen fetes a mida per llegir.
Un estiu a les mans. Res a  fer en tot el dia i tot el dia per fer-ho, com va dir no sé qui. 
Els estius ja no són els de la infantesa d'abans; tres mesos eterns per omplir, però encara passa que el món s'alenteix i el temnps per llegir, creix.

Em deixo aconsellar per l'Eva Piquer: el rastre mut d'un estiu a les mans , per  altres bones lectores i pel meu institnt. 
En resum, que ja tinc mitja dotzena de llibres que m'esperen. Ja en parlarem.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada