Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

10 de setembre del 2025

Conferència de l'Andreu Mayayo al Saló de Cent

Ahir 9 de setembre, amb motiu de la celebració de l’Onze de Setembre, l’Andreu Mayayo va pronunciar una conferència al Saló de Cent sobre el tema “I després de Franco, què?”
Una aproximació històrica rigorosa i amena de ¾ d’hora, la durada ideal.
Un bona conferència en un espai noble i majestuós, en bona companyia. L'estampa familiar, envejable.
Escoltar un discurs no excessivament llarg, ben pensat i suggeridor… escoltar un bon conferenciant com l’Andreu per exemple, és un plaer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari si ho consieres oportú