Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

11 de desembre del 2016

5è aniversari de La Cultural

Per tal de festejar el 5è aniversari de la llibreria vilafranquina La Cultural visitem l’estudi del Fèlix Plantalech, pintor, escultor i autor del logo de la llibreria. 
Els copartíceps de l'aventura libretera anem arribant, cap a les 12, i rebem l'acollida amistosa i cordial del Fèlix. Encaixades de mans, petons i salutacions. 
El nostre amfitrió ens parla de la seva obra, de les seves rutines, de la seva vida.
S'aprofita l'avinentesa per presentar i lliurar-nos en primícia. Un conte inèdit del Jordi Llavina intitulat La promesa. Un conte preciós, dur, tel·lúric, rodó. Una petita joia que tenim la sort de poder escoltar molt ben llegit pel seu autor.
S'anuncia també la propera publicació d'un altre llibre del Fèlix, Roc i soca. Un llibre per sentir. 14 obres de Fèlix Plantalech. 14 versicles del Llibre d'amic e amat de Ramon Llull.
Brindem pel 5è aniversari. I per molts anys!

Tot just aterrat al Penedès ja vaig tenir l'oportunitat de conéixer el Fèlix. Un bona persona. Un artista de proximitat, de km 0 que es diu ara. Sense soroll, sense estridències, autèntic.

Sóc un admirador de la seva obra. He tingut l'oportunitat de visitar uns quants cops el seu taller i fer-la petar una estona. I tinc molt bons records. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada