Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

25 de maig del 2025

De la final de la Lliga de Campions Femenina de la UEFA al Judici Final

A les finals s’hi ha d’arribar… i si és possible guanyar-les. El Barça de futbol femení hi ha arribat i això ja és motiu de satisfacció plena, que no total.
Al Judici Final o Dia del Judici Final, que és la denominació religiosa de la fi del món en què tota la humanitat serà jutjada pels seus actes, també hi arribarem tots -pensen els creients-, tant si com no, i aquí sí que la victòria no està pas garantida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari si ho consieres oportú