El programa de l’Aula d’Extensió Universitària per a la Gent Gran es ha obsequiat amb una molt bona conferència de Jordi Camins, advocat i observador glaciòleg: “Els cicles climàtics. Un anar i tornar del fred a la calor”.
Conferenciat amè, entenedor i divulgatiu, coneixedor de l’audiència que l’està escoltant. Il·lustra la seva exposició amb unes imatges magnífiques, complement ideal per fer-se entendre i amenitzar l’exposició.
Ens fa entendre què carai és això dels cicles climàtics, no del tot controlats per la nostra intel·ligència, i la necessitat de controlar les nostres emissions de CO2, preservar les selves i els espais naturals i posar remei a la superpoblació del planeta, que no serà fàcil.
L’hora i quart de l’exposició passa volant i això ve a demostrar que la ciència divulgativa no té perquè ser avorrida. Es poden fer mil comentarios al respecte però en cap cas dir allò de “ni fred ni calor”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari si ho consieres oportú