Dues exposicions sobre l'autor de 'Nosaltres, els valencians' s’han pogut veure al Palau Robert recentment.
Joan Fuster (Sueca, 1922-1992) va ser un ferm defensor de la idea dels Països Catalans durant el franquisme i la Transició i va voler modernitzar el País Valencià.
Així i tot, Fuster va alternar amb personalitats de diverses tendències ideològiques, des de Josep Carner fins a Jordi Pujol i Josep Pla, i va obrir casa seva per conversar del país i de la vida en les anomenades tertúlies de Sueca.
Reivindico Fuster contra el dogmatisme (Carla Fajardo Martín, ARA 9/10/2023) i reivindico els seus aforismes. Un parell a mode de tast: “Tot pensament és un mal pensament” i "Tots, si arribem a tenir raó, la tenim a mitges".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari si ho consieres oportú