Benvingut/da al meu espai web. Hi trobaràs una mica de tot, com a les cases de pagès. No és la meva pretensió aportar llum a la foscor, ni oferir una experiència immersiva, ai las! Jubilat l’estiu de 2022, no tinc horari fixe; obro i tanco quan puc. Camino per la vida sense fer gaire soroll. Vaig fent amb la certesa de saber que sóc viu i que, per tant, escric. "Per escriure alguna cosa, cal creure en alguna cosa. Cal conservar, almenys, una fe última, una darrera esperança". Gaziel, Meditacions en el desert (1946-1951)

10 de juliol del 2014

Avrizing is alraigt !

El Miquel Villalba Castells, l'hereu de l'Ateneu 16, des d'ahir dia 9 de juliol i fins el 2 d'agost, és de viatge. 

Amb l'Interrail es  patejarà un bocí del continent: Bolzano, Viena, Berlín, Dinamarca, Brusel·les, Flandes...  Tot sol, amb 18 anys acabats de fer  i l'experiència acumulada d'haver estat la passada temporada, un curs sencer, a Silkeborg, Dinamarca.

El whatsapp curt i cerebral que ens ha fet arribar als pares avui és contundent i inequívoc:  "Avrizing is alraigt !"   Oi que queda clar i que ja està tot dit? 

Ha recuperat el seu bloc, EL Viatger de Silkeborg   I ho ja la fet amb mateixa traça que el va deixar congelat a la tornada de Silkeborg, el 27 de juny de 2013. 

Us el recomano. Els apunts que va de fent són una mena de postals de viatge de lectura fàcil i plàcida, fins i tot interessant i divertida.

Si fem cas de Kavafis, la travessia val tant com el destí. La felicitat no és una estació de parada, sinó una forma de viatjar. 
El viatge és sempre un viatge endins, un viatjar-nos nosaltres.

Jo també recupero el bloc meu. Amb voluntat de continuïtat ...













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada